Spoločnosť JES s.r.o. so sídlom v Bratislave, je lídrom na trhu v oblasti jadrovej energetiky, služieb na podporu a prevádzku prenosových a distribučných sústav. Bolo nám veľkým potešením pracovať na tejto realizácii. Sídlo spoločnosti sme obnovili za pomoci kvalitného nábytku, materiálov a inovatívnych riešení.
Montovali sme exkluzívnu kanceláriu riaditeľa, kancelárie, zasadačku a recepciu. Zamestnanci túto novú zmenu uvítali veľmi pozitívne.
Je veľmi dôležité myslieť na vytvorenie kancelárie v štýle prirodzenosti, ktorá podporuje kreativitu zamestnancov a ich efektivitu. Vďaka úspornej farebnej palete a kvalitnému nábytku sme vytvorili aj pri tejto našej realizácii moderný a zároveň veľmi útulný interiér.
Priestranný a funkčný interiér kancelárie riaditeľa dokonale dopĺňajú nadčasové a kvalitné kúsky nábytku. Celistvý interiér s dobre premysleným členením a vhodnou farebnou schémou je výsledkom spoločného úsilia po komunikácii s našim klientom.
Recepcia by mala splniť najmä účel uvítacej miestnosti, preto kladieme dôraz na ergonómiu celkového priestoru. Najdôležitejším bodom bolo vytvorenie správnej výšky, ktorá zaisťuje vynikajúci kontakt s klientmi a vytvára priestor na súkromie.
Štýlovým kreslom vytvoríte príjemné a pohodlné posedenie v uvítacích vstupných priestoroch.
Cieľom projektu bolo poskytnúť zamestnancom optimálne pracovné podmienky a vytvoriť reprezentatívny interiér, ktorý bude odrážať firemnú kultúru. Zamerali sme sa na navrhovanie priestorov, ktoré by zlepšili kvalitu práce zamestnancov, to znamená, že sme sa sústredili na vytvorenie pocitu pohodlia a podpory tímovej práce.
Interiér administratívneho pracoviska sa nesie v duchu inovatívneho nábytku a ergonómie. Tento priestor umožňuje prirodzený kontakt medzi všetkými zamestnancami pracujúcimi v tomto interiéry. Zamestnancom sme vytvorili dostatok úložného priestoru s využitím šanónových skriniek.
V zasadacej miestnosti nášho klienta sme zvolili praktický rokovací stôl doplnený pohodlnými stoličkami. Náš klient získal priestor pre prínosné porady, kreatívne brainstormingy a taktiež interiér pre reprezentatívne a významné stretnutia. Veľkosť stola a jeho tvar sme prispôsobili priestoru s ohľadom na správnu dispozíciu.
Skupinová práca zohráva čoraz dôležitejšiu úlohu v dnešnom svete, preto sme sa rozhodli reagovať na túto zmenu v pracovných metódach. Vytvorili sme nášmu zákazníkovi ergonomické zdieľané pracovisko s použitím výškovo nastaviteľných stolov. Nové kancelárie sa veľmi rýchlo dokáže prispôsobiť jednotlivcovi a zjednodušiť mu jeho spôsob práce.
Konečný výsledok zodpovedal očakávaniam zákazníka a nadväzuje na hodnoty našej spoločnosti, ktorými sú udržateľnosť a ergonómia. Zákazník bol maximálne spokojný s projektom, ocenil našu pozornosť venovanú rôznym detailom. V interiéry sme využili rôzne odtiene firemných farieb ako nástroje, ktoré ovplyvňujú správanie a pohodu.
Cítime sa tu všetci príjemne a každý kto k nám príde na stretnutie, pochváli aké to tu máme pekné. Montážnici boli šikovní, spoľahliví, po sebe vždy upratali. Aj pri výmene časti nábytku promptne dodali nové a bez slov vymenili. Myslíme, že si zaslúžia pochvalu za svoju prácu, nie len montážnici, ale celá firma od návrhov až po konečné fotenie. Oceňujeme ľudský prístup a profesionalitu.